reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Rosinová

Katarína Rosinová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  1x

24, TT, 163 cm. Nehľadám nič, všetko už mám :) Zoznam autorových rubrík:  c'est la viefamillemon âmeà proposmédiasvoyageSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Môj prvý výhražný telefonát

Katarína Rosinová

Môj prvý výhražný telefonát

Už sa vám niekedy stalo, že ste zdvihli telefón a na druhom konci sa ozvalo „Zabijem ťa.“? Mne áno. Včera.

  • 27. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 146
Zákerné kyslé uhorky alebo Mama-záchranca

Katarína Rosinová

Zákerné kyslé uhorky alebo Mama-záchranca

O tom, čo ma dnes strašne vytočilo. A vôbec nie som malicherná! :)

  • 19. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Granátové jablko Mariána Matyáša

Katarína Rosinová

Granátové jablko Mariána Matyáša

Pre tých, ktorí nechcú čítať celý článok, uvádzam link už v perexe. http://www.attelier.sk/?p=266

  • 18. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu