reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Rosinová

Katarína Rosinová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  1x

24, TT, 163 cm. Nehľadám nič, všetko už mám :) Zoznam autorových rubrík:  c'est la viefamillemon âmeà proposmédiasvoyageSúkromnéNezaradené

reklama

famille

Domov

Katarína Rosinová

Domov

Ako zvláštne to znie, keď poviem, že idem k našim na obed. A to, že keď idem „domov“, nikto presne nevie, ktorý domov mám na mysli. Ten, kde som žila doteraz, alebo ten kde teraz žijem s tebou?

  • 5. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 272x
  • 5
Pivo

Katarína Rosinová

Pivo

Ľudia ich buď milujú alebo neznášajú. Nehovorím o celebritách, aj keď mačky nimi do istej miery sú. Aspoň sa tak správajú. V každom prípade, ja sa zaraďujem k mačkofilom a najradšej mám naše Pivo. (Ak čakáte článok o zlatistom moku, tu ho nenájdete. Možno nabudúce.)

  • 3. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 883x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu