reklama

Caty je...obeťou Facebooku

Pokec je pre deti, Communities je zastaralé, na Unister som sa prihlásila len z donútenia, Hi5 skončil, keď skončila moja konverzácia s kamošom so zahraničia (keď ju ukončila jeho frajerka :P), Booom je spoplatnený a navyše vo mne evokuje chuť zvracať :), na Birdz som našťastie nikdy nezablúdila, Bandzone je príliš vyhranený, na Myspace som zabudla heslo atď, atď.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)

Skrátka úplne najlepší je Facebook (odteraz FB). Mám tu 232priateľov, s ktorými si môžem písať, komentovať ich fotografie, a onizasa komentujú tie moje. Ak ich priatelia okomentujú ich komentár pod mojimifotkami, hneď ma na to FB upozorní mailom. Tak sa môžem prakticky stále tešiťna nový mail v schránke. S kamošmi máme spoločnú skupinu, kde už jeniekoľko sto fotiek a niekoľko desiatok videí z rôznych spoločných „kultúrnych“akcií. Preto je na FB vždy čo robiť, takže vždy mám zámienku, prečo sanevenovať len (aj) práci. Aby som sa spoznala aj na fotke, kde mi nie je vidnohlavu, lebo je strčená v záchodovej mise, alebo aby som vedela, čo somrobila počas silvestrovskej noci, keďže si na to vôbec nepamätám, nejaká dobráduša ma vždy označí na fotke. Tieto fotografie si potom všetci moji priateliamôžu automaticky pozrieť v mojich fotografiách. No nie je to skvelé?Priznávam, raz sa mi príliš nepáčilo, že jedna priateľka ma označila namomentke, kde mi z úst tečie slina a škúlim. FB je super, lebo miumožňuje, aby som sa odznačila, ak sa mi to nepáči. Ale nechala som to tak. Čoak na to FB upozorní mailom všetkých mojich priateľov, prípadne aj ichpriateľov a všetci si budú môcť prečítať: Caty (moje FB meno) nechcebyť označená na TEJTO fotke. Nechcem byť malicherná!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto si aj pridávam do zoznamu priateľov ľudí, ktorých minavrhne FB, alebo ktorých mi odporučia moji priatelia, hoci ich vôbec nepoznám.Čo ak by im mailom prišlo, že som ich ignorovala??

Ako som už spomínala, na FB mám vždy čo robiť. Ak mi niktonič nenapísal ani nič neokomentoval, tak to urobím ja. Medzitým si kliknem horena Home a hneď viem kto, s kým, čo, kde, môžem si čítať steny mojichpriateľov a vidím, s kým novým sa skamarátili. Ktovie, možno hopoznám aspoň z videnia a počet mojich priateľov sa môže opäť zvýšiť.Tu sa dozviem aj najnovšie pikošky. Zuzkauž nie je nezadaná, teraz je zadaná. FaktZuzi? Kto je to? Zapojím sa do diskusie, ktorá sa rozprúdila pod zmenou jejstatusu. Igor je teraz nezadaný. Ty vole, Igor! Ste sa rozišli? Neverím,povedz že je to preklep. Musí to byť preklep, lebo neverí mu ďalších 20ľudí, ktorí zmenu jeho stavu okomentovali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uprostred písania si môžem krátiť čas hraním množstva onlinehier alebo prijímaním rôznych aplikácií. Kto má najsexi nosné dierky? Myslíšsi, že Peter ciká v bazéne? Ktorá kreslená postavička, rozprávkováprincezná alebo ktoré mesto si? Nebyť FB, nikdy to nezistím. A ponúka ďalšíchmilión vecí. Každý z mojich priateľov vie, čo práve robím. Caty varí večeru. Voda už vrie. Cestovinysú už vo vode. Caty uvarila špagety. Caty papá. Mňam! Caty umýva riad. Každýdeň dostanem pozvánky na udalosti, či už fiktívne alebo reálne. Môžem sa staťfanúšikom všetkého a všetkých alebo sa pridať do skupiny Nechcem sa staťfanúšikom ničoho. Kamoška tvrdí, že FB jej zaberá strašne veľa času, tak sapridala do skupiny Facebook blackout. Už niekoľkokrát si aj zrušila konto (čosom absolútne nepochopila!?!?), ale v slabej chvíľke použila heslo, ktoréjej pre prípad, že by zmenila názor, zaslal mailom FB a konto sa jej obnovilo. Našťastie, inak by somprišla o jednu priateľku :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ktorý iný webový systém toto dokáže?

:: Písané so značnou dávkou nadhľadu, irónie a ... sebakritiky :)::

Katarína Rosinová

Katarína Rosinová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  1x

24, TT, 163 cm. Nehľadám nič, všetko už mám :) Zoznam autorových rubrík:  c'est la viefamillemon âmeà proposmédiasvoyageSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu