reklama

Sado-maso

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

spomenula som si

na ten spomalený záber

z filmu Našaláska

prehrávam si ho stále dookola

a vždy to stopnem pred happyendom

mám trošku masochistické sklony

či verím alebo nie

všetko je tak ako má byť

dni majú plynúť takto plné sĺz

slnko má páliť ako besné

máš čakať kým tresnem dverami

a nebežať za mnou

máš sledovať každý môj krok

smerom od teba do diaľky

trpieť a sedieť

tak ako ja mám trpieť a ísť

neotočiť sa a nepovedať

že to bol len vtip aj keď trošku zlý

neprijať tvoje sory

len vo vnútri to

bolí a bolí

Katarína Rosinová

Katarína Rosinová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  1x

24, TT, 163 cm. Nehľadám nič, všetko už mám :) Zoznam autorových rubrík:  c'est la viefamillemon âmeà proposmédiasvoyageSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu