reklama

Otázky, ktoré ma vedia vytočiť

Na niektoré otázky som doslova alergická, najmä ak sú položené v nesprávnom čase na nesprávnom mieste...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Ako sa máš?

Môžete sa so mnou hádať, že to nie je otázka, len akásiformalita či pozdrav. Ako trebárs v USA, kde môže byť človek rád, akstihne na žoviálne How are youvyhŕknuť Fine, thanks, kým ešte „pýtajúcisa“ nezmizol za rohom. Ja mám však takú „chorobu“, že sa túto vetu pýtam len v prípade,že chcem počuť skutočné duševné rozpoloženie človeka a tak nejako podvedometo očakávam aj od druhých. Preto sa pri otázke Ako sa máš? vždy na chvíľu zamyslím. To už však ten druhý prejde nainú tému alebo zmizne za spomínaným rohom. A ja tam uprostred začatej vetystojím ako debil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A čo ešte?

Túto otázku najčastejšie počujem v školskom bufetealebo v iných bufetoch a pohostinstvách, najmä staničných. Neznášamju zvlášť, keď si objednám šunkovú bagetu, kávenky a zelenú bonaqu a tetana mňa vybafne A čo ešče? Pritomnič z môjho správania či výrazu tváre nenasvedčuje, že by som ešte niečochcela. Áno, chápem, podpora predaja. Ale uprednostnila by som menej „definitívnu“otázku Dáte si ešte niečo?

Čo si želáte?

Na otázku reagujem podráždene, len ak sa ju opýta vymaľovanátrendy predavačka v butiku, do ktorého som práve vošla a som tam asi dvea pol sekundy. Čiže rada by som sa najskôr presvedčila, či vôbec je čo siželať. Či už je tá otázka vyslovená nevrlo alebo so sladkým úsmevom, chápem juako „vyhadzov“. Možno je to aj moja chyba, že nechodím na nákupy lepšie a značkovejšieoblečená. Paradoxne, keď som sa strapatá, pokrčená, po noci prebdenej v autobusestavila ešte v Auparku, že nakúpim nejaké darčeky, keď už v tom zahraničí„nič nemali“, otázky som sa nedočkala. Väčšinou sa totiž nezmohli na slovo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nezobudil som ťa?

Ak mi niekto volá v robotný deň o štvrť na osemráno a ja som v noci išla spať o tretej.

Nemáš náhodou jedno cígo?

Ak mi ju položí týpek, ktorý sedí oproti v podniku a mádobrý výhľad na plnú krabičku na mojom stole. No čo mu mám odpovedať?

Určite by mi napadlo ešte oveľa viac týchto milých vetičiek.Veď každý máme tie svoje „obľúbené“. Spolužiačka, ktorá vyzerá veľmi mladodoslova „miluje“ otázku A máte užosemnásť? Najmä keď v Tescu kupuje vaječný koňak mame do koláča.

Moje „top worst“ otázky, ktoré mi v ostatnom časekladie snáď každý, a to denno-denne, sú

Čo robíš? (Čo asitak môžem robiť, keď mi prihára, a tak od rána do noci sedím za tým blbýmpočítačom a „rodím“ diplomovú prácu??) a Ako diplomovka? (Zle! Strašne zle, pomóc, nestíham, neviem ako ďalej,nezvládnem tó! )

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vo vlastnom záujme mi prosímnedávajte tieto dve otázky.

PS: Mať tak moje problémy :) 

Katarína Rosinová

Katarína Rosinová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  1x

24, TT, 163 cm. Nehľadám nič, všetko už mám :) Zoznam autorových rubrík:  c'est la viefamillemon âmeà proposmédiasvoyageSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu