reklama

Padák

Vzlietnuť a spadnúť je krajšie ako po celý čas stáť na zemi, aj keď výsledok je ten istý

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: deviantart.com)

Čo ak si ty

aj keď bez koruny

môj princ

a ja tvoja víla z ulice?

Raz podržíš ty mňa

inokedy zas ja teba

nad vodou

a nad zemou

na polceste do siedmeho neba

sa už po stýkrát nájdeme

stratíme

darujeme

ukradneme

vrátime

na koniec

a z konca na začiatok

a späť

Bojím sa výšok

ale

s tebou by som

aj skočila s padákom

a za teba aj bez neho

Len bez teba by to bolelo

Katarína Rosinová

Katarína Rosinová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  1x

24, TT, 163 cm. Nehľadám nič, všetko už mám :) Zoznam autorových rubrík:  c'est la viefamillemon âmeà proposmédiasvoyageSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu